24 NİSAN BURSA

Yazar: beygirmuhendisi

 

 

 

 

 

Yedili Plase için SHEEP STEALER yeterli olacaktır diye düşünüyorum.

 

 

LORD OF POWER: Yarış hayatının ilk koşusunda çim pistte boy gösterip o gün için çok hazır ve potansiyeli yüksek bir rakibe boyun eğerek ikinci kalan bu tay kış sezonunda bana göre eksik olduğu kaba kumda yarışlar koşup tatminkar performanslarla sahadan ayrılmıştı. Bugüne dönecek olursak çok daha yatkın olduğu çim piste dönen ve uygun rakipler yanında boy gösterecek olan Lord Of Power'in ağır sıkletine ve kötü jokeyine rağmen maiden'a veda edebileceğini düşünüyorum, alternatif bankom.

 

 

PRANDELLO: Tam bir uzun mesafeli çim orijinine sahip olan bu tay kariyerinin ilk döneminde Bursa çiminde hep mücadelenin içerisinde yer alıp iyi performanslar sergilemiş, kış sezonunda ise bana göre gereksiz yere koşturulmasının ardından son koşusunda uzun mesafeyi ve çamur pisti yakalayınca ağır sıkletine rağmen maiden'a veda etmişti. Bugüne dönecek olursak sıkleti bir anda 6.5 kg düşerken yatkın olduğu uzun mesafeli çim pistte yarış yakalamış, birkaç sert rakibi bulunsa da potansiyeline inandığım Prandello'nun düzlükteki güçlü ataklarıyla sonuca gitmesini bekliyorum, bankom.

 

 

  koptugeliyor.com
  koptugeliyor.com


  koptugeliyor.com
1.Ayak: 7-1-2-4
2.Ayak: 1 (LORD OF POWER)
3.Ayak: 5-8-2-15-3-4
4.Ayak: 4 (PRANDELLO)
5.Ayak: 1-4-3
6.Ayak: 3-4-1-16-8-11


  koptugeliyor.com
  koptugeliyor.com


  koptugeliyor.com
1.Ayak: 7-1-2-4
2.Ayak: 1-2-8-5-4-12
3.Ayak: 5-8-2-15-3-4
4.Ayak: 4 (PRANDELLO)
5.Ayak: 1-4-3
6.Ayak: 3-4-1-16-8-11




Hulusi Dirgen'in bu yarış hakkındaki yorumu

Hevsel cok atta yazin

0


dripixtann'in bu yarış hakkındaki yorumu

Helal olsun sana

0


Trapper1'in bu yarış hakkındaki yorumu

Neler yapıyorsun siteye maşallah hepinize helal olsun

0


Gıyas'in bu yarış hakkındaki yorumu

tebrikler

0


Ferhattt'in bu yarış hakkındaki yorumu

Tebrikler

0


Adnan yıldırım'in bu yarış hakkındaki yorumu

Alicana uyduk buğün

-1


ergül05'in bu yarış hakkındaki yorumu

teşekkürler

0


Berkayhan'in bu yarış hakkındaki yorumu

Tebrikler baba aldım altılıyı

0